O τρόπος λειτουργίας...
Σύστημα Μάθηση
Διαμόρφωση τμημάτων
Το επίπεδο δυνατοτήτων, η εργατικότητα και η “καλή χημεία” μέσα στην ομάδα αποτελούν τα τρία βασικά κριτήρια διαμόρφωσης των ομοιογενών τμημάτων μας.
Μεθοδολογία: Μαθαίνω πώς να μαθαίνω
Ο μαθητής περνάει πολλές ώρες από τη ζωή του μέσα σε μία τάξη.
Δεξιότητες τις οποίες διδάσκουμε, αναπτύσσουμε και καλλιεργούμε.
Άρα ο μαθητής:
- Πώς παρακολουθεί;
- Πώς συγκρατεί;
- Πώς και πότε ρωτάει;
- Πώς παρουσιάζει ο ίδιος ένα θέμα;
Δεξιότητες τις οποίες διδάσκουμε, αναπτύσσουμε και καλλιεργούμε.
Άρα ο μαθητής:
- αυξάνει την ικανότητα να απορροφά γνώσεις κατά τη διάρκεια του μαθήματος
- βελτιώνει την παρουσία του στην τάξη, άρα και την προφορική του βαθμολογία
- αναπτύσσει την αυτοπεποίθηση και την αυτοεκτίμησή του.
Προσωπικές συναντήσεις
Στο Φροντιστήριό μας κάθε μαθητής αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστό άτομο με προσωπικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες.
Στις προσωπικές συναντήσεις με τη διεύθυνση κάθε παιδί:
Στις προσωπικές συναντήσεις με τη διεύθυνση κάθε παιδί:
- στηρίζεται ψυχολογικά και ενθαρρύνεται
- ενημερώνεται για την πραγματική εικόνα του και τις προοπτικές του
- παίρνει συγκεκριμένες οδηγίες για την προσωπική του πορεία
- αν χρειαστεί, καθοδηγείται με Προσωπικό Πρόγραμμα Διαβάσματος.
Προσωπικό πρόγραμμα διαβάσματος
Δίνεται αναλυτικό εβδομαδιαίο Προσωπικό Πρόγραμμα Διαβάσματος για όλο το χρόνο σε όποιον μαθητή το ζητήσει ή κριθεί από τη διεύθυνση ότι ο μαθητής το έχει ανάγκη. Το Πρόγραμμα αυτό δημιουργείται σε συνεργασία με το μαθητή και προσαρμόζεται στο σχολικό πρόγραμμά του, στις εξωσχολικές του δραστηριότητες, στα ωράρια που ο ίδιος θεωρεί αποδοτικά και γενικά στις προσωπικές του ανάγκες.
Αλληλεπιδραστικά μαθήματα - Διαδραστικοί πίνακες
Tα αλληλεπιδραστικά μαθήματα αποτελούν ένα νέο, πολύ αποτελεσματικό, ευέλικτο και προσιτό τρόπο μάθησης καθώς και ένα δυνατό, αναβαθμίσιμο βοήθημα, με το οποίο ο καθηγητής συμπληρώνει την παραδοσιακή διδακτική διαδικασία, παρακινώντας τους μαθητές και συνδυάζοντας τα πιο σύγχρονα συστήματα διδασκαλίας.
Πρόσθετη διδακτική στήριξη
H κάλυψη κενών επιτυγχάνεται μέσω δωρεάν ιδιαιτέρων μαθημάτων που πραγματοποιούνται όποτε ζητηθεί από το μαθητή μετά από συνεννόηση με τον καθηγητή του.
Επιπλέον, κάθε μαθησιακό πρόβλημα (π.χ. δυσλεξία) αντιμετωπίζεται μέσα από συζήτηση του μαθητή με τη διεύθυνση του φροντιστηρίου για τη συνεκτίμηση του προβλήματος και την άμεση λήψη βοηθητικών μέτρων.
Επιπλέον, κάθε μαθησιακό πρόβλημα (π.χ. δυσλεξία) αντιμετωπίζεται μέσα από συζήτηση του μαθητή με τη διεύθυνση του φροντιστηρίου για τη συνεκτίμηση του προβλήματος και την άμεση λήψη βοηθητικών μέτρων.
Εκδόσεις «Μάθηση»
Υποστηρίζουμε τη διδασκαλία με βιβλία εκδόσεών μας που δίνονται δωρεάν στους μαθητές μας. Είναι δομημένα στο εκπαιδευτικό μας ύφος και σε συμφωνία με το κριτικό πνεύμα των εξετάσεων. Τα βιβλία είναι προϊόν συνεργασίας της ομάδας των διδασκόντων στο αντίστοιχο μάθημα. Βασίζονται στις γνώσεις και στην εμπειρία των καθηγητών μας, οι οποίοι λαμβάνουν υπόψη τη συνολική βιβλιογραφία. Ανανεώνονται, όπου χρειάζεται, κάθε χρόνο, με βάση τις εξελίξεις.
Άρα ο μαθητής:
Άρα ο μαθητής:
- έχει πλήρη υποστήριξη για το σχολείο
- έχει το καλύτερο γνωστικό υλικό στα βιβλία του και δε χάνει χρόνο και χρήμα σε αναζητήσεις.
Διαγωνίσματα προσομοίωσης Πανελλαδικών
Με κεντρικό σχεδιασμό, σε προκαθορισμένες ημερομηνίες, σε συνθήκες και χρόνο αντίστοιχο με αυτό των εξετάσεων εξελίσσονται τα τρίωρα εβδομαδιαία διαγωνίσματα.
Αποτελούν πρωταρχική παράμετρο της επιτυχίας μας ως επιπλέον τμήμα του εβδομαδιαίου προγράμματος και γι’ αυτό η συμμετοχή όλων των μαθητών μας σ’ αυτά είναι υποχρεωτική.
Άρα ο μαθητής:
Αποτελούν πρωταρχική παράμετρο της επιτυχίας μας ως επιπλέον τμήμα του εβδομαδιαίου προγράμματος και γι’ αυτό η συμμετοχή όλων των μαθητών μας σ’ αυτά είναι υποχρεωτική.
Άρα ο μαθητής:
- οργανώνει με βάση το πρόγραμμα των διαγωνισμάτων τις επαναλήψεις του
- εξοικειώνεται με τις συνθήκες και το χρόνο των εξετάσεων
- μαθαίνει να αντιμετωπίζει θέματα επιμελημένα από επιτροπή καθηγητών, όπως συμβαίνει και στις εξετάσεις.
Επιμέλεια προόδου
Η διεύθυνση του φροντιστηρίου σε συνεχή επαφή με το μαθητή και τους καθηγητές του παρακολουθεί την εικόνα επίδοσής του και ρυθμίζει μέσα από συζήτηση κάθε πρόβλημα συνεργασίας στην εκπαίδευση.
Όλοι μας, οι καθηγητές της ΜΑΘΗΣΗΣ, με κοινό πάθος την “ποιοτική εκπαίδευση”, συνεδριάζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα, με σκοπό να ελέγχουμε και να αντιμετωπίζουμε κάθε πρόβλημα για κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Όλοι μας, οι καθηγητές της ΜΑΘΗΣΗΣ, με κοινό πάθος την “ποιοτική εκπαίδευση”, συνεδριάζουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα, με σκοπό να ελέγχουμε και να αντιμετωπίζουμε κάθε πρόβλημα για κάθε μαθητή ξεχωριστά.
Ενημέρωση γονέων
Tακτικές Προγραμματισμένες Ενημερώσεις
Στο Φροντιστήριο μας η Ενημέρωση Γονέων δεν είναι συνάντηση ρουτίνας για παράδοση βαθμών. Είναι ουσιαστική συνεργασία Γονέων - Διδασκόντων και Διευθυντών κατά την οποία ανταλλάσσονται οι εμπειρίες και οι απόψεις και των τριών μερών για:
Έκτακτες Ενημερώσεις
Η διεύθυνση δέχεται επίσης τους γονείς και εκτάκτως, κάθε μέρα, όλο τον χρόνο .
Στο Φροντιστήριο μας η Ενημέρωση Γονέων δεν είναι συνάντηση ρουτίνας για παράδοση βαθμών. Είναι ουσιαστική συνεργασία Γονέων - Διδασκόντων και Διευθυντών κατά την οποία ανταλλάσσονται οι εμπειρίες και οι απόψεις και των τριών μερών για:
- την εικόνα προόδου
- την προσωπικότητα
- τις προσωπικές ανάγκες
- τις ιδιαίτερες αδυναμίες
- τους ατομικούς απαιτούμενους χειρισμούς για κάθε παιδί χωριστά
Έκτακτες Ενημερώσεις
Η διεύθυνση δέχεται επίσης τους γονείς και εκτάκτως, κάθε μέρα, όλο τον χρόνο .
Επαγγελματικός προσανατολισμός
Ο επαγγελματικός προσανατολισμός στη «ΜΑΘΗΣΗ» πραγματοποιείται συνεχώς σε όλες τις τάξεις του Λυκείου και υποστηρίζεται με :
Την άνοιξη πραγματοποιείται η Ημερίδα Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Γίνεται αναλυτική παρουσίαση των Σχολών και των επαγγελματικών τους προοπτικών από διακεκριμένους επιστήμονες.
- προσωπικές συναντήσεις μαθητών με τη διεύθυνση
- test επαγγελματικών ενδιαφερόντων (horizon)
εσωτερικά σεμινάρια επαγγελματικού προσανατολισμού - παροχή εντύπων και CD στους μαθητές μας με όλες τις πληροφορίες για το εκπαιδευτικό σύστημα, τις βάσεις, τις σχολές και τις επαγγελματικές τους προοπτικές
- ειδική περιοχή « ΟΔΗΓΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ» στην πλατφόρμα e-learning της «ΜΑΘΗΣΗΣ» και στο www.mathisinet.gr
Την άνοιξη πραγματοποιείται η Ημερίδα Επαγγελματικού Προσανατολισμού.
Γίνεται αναλυτική παρουσίαση των Σχολών και των επαγγελματικών τους προοπτικών από διακεκριμένους επιστήμονες.
Περαίωση ύλης
Η εξεταστέα ύλη των εξετάσεων του Μαΐου, σε όλα τα μαθήματα, έχει προγραμματισθεί να τελειώσει μέχρι τα μέσα Φεβρουαρίου στα καλοκαιρινά τμήματα και μέσα Μαρτίου στα χειμερινά. Η υλοποίηση της πορείας του σχεδιασμού ελέγχεται μέσα από τακτικές συνεδριάσεις των εκπαιδευτικών μας ομάδων.
Η επανάληψη
Γενικές επαναλήψεις εξασφαλίζουν ολική διαχείριση της γνώσης με συνδυαστικές ασκήσεις και ολοκληρώνονται με συνολικά διαγωνίσματα εφ’ όλης της ύλης.
Κοντά στον υποψήφιο
Η αγάπη γι’ αυτό που κάνουμε επιβεβαιώνεται από το αλάθητο ένστικτο των μαθητών μας, τους οποίους και ευχαριστούμε.
Η συνεργασία μας εξελίσσεται σε άριστο κλίμα ψυχολογικής επαφής, που λειτουργεί ως βαρόμετρο στην αγάπη για το μάθημα και κατ’ επέκταση σε αποδοτικότερη λειτουργία με κατάληξη την επιτυχία.
Η συνεργασία μας εξελίσσεται σε άριστο κλίμα ψυχολογικής επαφής, που λειτουργεί ως βαρόμετρο στην αγάπη για το μάθημα και κατ’ επέκταση σε αποδοτικότερη λειτουργία με κατάληξη την επιτυχία.
Η ώρα των εξετάσεων
Κατά τη διάρκεια των Πανελλαδικών Εξετάσεων της Γ’ Λυκείου καταρτίζεται ειδικό πρόγραμμα τελικών επαναλήψεων ανά μάθημα, που ακολουθεί το πρόγραμμα των εξετάσεων, όπως έχει προαναγγελθεί από το Υπουργείο Παιδείας.
Ειδικά για τους μαθητές ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, Α΄, Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ αναδιαμορφώνονται τα group με μαθητές που ανήκουν αποκλειστικά στο ίδιο σχολείο και καταρτίζεται ανάλογο επαναληπτικό πρόγραμμα ανά μάθημα, που ακολουθεί το πρόγραμμα εξετάσεων, όπως έχει προαναγγελθεί από κάθε σχολείο ξεχωριστά.
Ειδικά για τους μαθητές ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, Α΄, Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ αναδιαμορφώνονται τα group με μαθητές που ανήκουν αποκλειστικά στο ίδιο σχολείο και καταρτίζεται ανάλογο επαναληπτικό πρόγραμμα ανά μάθημα, που ακολουθεί το πρόγραμμα εξετάσεων, όπως έχει προαναγγελθεί από κάθε σχολείο ξεχωριστά.
Συναντήσεις απολογισμού και καθορισμού πορείας
Στο τέλος κάθε εκπαιδευτικού έτους πραγματοποιούνται προσωπικές συναντήσεις με τους μαθητές, τους γονείς και τη διεύθυνση του φροντιστηρίου:
Στο τέλος της Α΄ Λυκείου
Στο τέλος της Α΄ Λυκείου
- απολογισμός απόδοσης του μαθητή για το χρόνο που τελείωσε
- test επαγγελματικών ενδιαφερόντων
- επιλογή Ομάδας Προσανατολισμού και επαγγελματικές προοπτικές
- συμβουλές και καθορισμός μελλοντικής πορείας.
- απολογισμός απόδοσης του μαθητή για το χρόνο που τελείωσε
- επιλογή πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων σε σχέση με τις σχολές που επιθυμεί ο μαθητής
- συμβουλές και καθορισμός μελλοντικής πορείας.
- Συμπλήρωση μηχανογραφικού που υποστηρίζεται πλήρως και για όλους τους μαθητές από τη διεύθυνση και επιβλέπεται μέχρι και την κατάθεσή του.